لشکر کشتی کشتی‌گیران داغستانی به هانگژو/ حضور عنوان‌دار جهان در بازی‌های آسیایی 

0:15 - 10 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۱۲۰
لشکر کشتی کشتی‌گیران داغستانی به هانگژو/ حضور عنوان‌دار جهان در بازی‌های آسیایی 
احمد تاج الدینوف، قهرمان جهان همراه با برخی دیگر از کشتی‌گیران داغستانی در بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان خواهند رفت.  

خبرگزاری میزان - کشتی‌گیران داغستانی تیم‌های ملی آسیا که به تازگی در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرده‌اند در مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی که از ۱۳ مهرماه در هانگژو چین آغاز می‌شود حضور خواهند داشت. 

این رقابت‌های پیچیده در تمامی قاره‌ها برگزار می‌شود، اما شاخص‌ترین و معتبرترین آن‌ها بازی‌های آسیایی است که برای نوزدهمین بار برگزار می‌شود. 

همه تیم‌ها تلاش می‌کنند قوی‌ترین ترکیب‌ها را برای بازی‌های آسیایی به میدان بفرستند و افتخار مدال آوری ورزشکاران همچون رقابت‌های جهانی ارزشمند است. 

برای اینکه یک بار دیگر از این موضوع مطمئن شوید کافی است به ترکیب تیم آزاد ایران نگاه کنید. پنج کشتی‌گیر از شش کشتی‌گیر المپیکی که در مسابقات جهانی اخیر شرکت کرده‌اند از جمله حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان و امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن رقابت‌های جهانی صربستان ستارگان تیم ایران هستند. 

همچنین یکی از درخشان‌ترین شرکت‌کنندگان جهانی بلگراد، قهرمان جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم یعنی احمد تاج الدینوف و کشتی‌گیر داغستانی تیم ملی بحرین خواهد بود. 

به احتمال زیاد مصاف او با مجتبی گلیج برای قهرمانی یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های بازی‌های آسیایی خواهد بود. 

علی بیگ علی بیگف در وزن ۶۵ کیلوگرم، ماگومد رسول اسلوف در وزن ۷۴ کیلوگرم و ماگومد شاریپوف در وزن ۸۶ کیلوگرم سه کشتی‌گیر آزاد داغستانی دیگر هستند که برای تیم ملی بحرین مسابقه خواهند داد. 

از دیگر کشتی گیران داغستانی که در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت می‌توان به نفراتی، چون عبدالمجید کودیف در وزن ۶۵ کیلوگرم برای تاجیکستان، جاورایل شاپیف در وزن ۸۶ کیلوگرم و ماگومد ابراهیموف در وزن ۹۷ کیلوگرم برای ازبکستان و یوسف باتیرمورزائف در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای تیم ملی قزاقستان اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *